رستوران های هند
نوشته شده توسط : تینا

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

معرفی رستوران : رستوران ماسالا لایبرری یکی از بهترین رستوران ها منطقه جانپث دهلی نو است . این رستوران دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا است . یک لوستر بسیار بزرگ با چراغ های مدادی شکل از سقف بلند رستوران آویزان شده است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می کند. تمامیت دکوراسیون از رنگ های روشن تشکیل شده که باعث افزایش اشتها می شود. صندلی های بسیار راحتی در هر دو طبقه رستوران برای شما مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است تا در هنگام صرف غذا احساس خوشایندی داشته باشید. موسس این رستوران آقای جیگز کالرا است که سال ها در زمبنه غذا فعالیت داشته است. او شعار این رستوران را این گونه بیان می کند : «ما برای شما خاطره سرو می کنیم، نه فقط غذا!» در رستوران ماسالا لایبرری سعی شده است تا با سرو غذاها در ظرف های محلی استان های مختلف هند، گوشه ای از فرهنگ عظیم این کشور را نیز به نمایش در آورد.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

منو رستوران: غذاهای منو ماسالا لایبرری از قسمت شمالی هند برگزیده شدهتور هند شهریور 98 است. این غذاها به سبک مولکولی که شیوه ای نوین و شگف انگیز در طبخ غذا است پخته می شوند و برای تهیه این منو حدود 40 سال در آشپزخانه ها و آزمایشگاه های مختلف تحقیق و پژوهش انجام شده است. 

پیشنهاد ما: ماسالا لایبرری ترکیبی از علم، هنر و غذا است . پیشنهاد می کنیم مسافران تور هند علاقه مند به غذاهای مولکولی حتما سری به این رستوران بزنند.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 12 تا 14:30 برای ناهار و از 19 تا 1 بامداد برای شام باز است.

موقعیت مکانی رستوران : مرکز دهلی نو، منطقه جانپث، شماره 110002

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند


رستوران Patio 23 گوا هند

از رستوران های محبوب و پرطرفدار گوا هند می توان به رستوران پاتیو 23 اشاره کرد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. معماری و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و دارای سالن غذاخوری در فضای باز و سرسبز است تا سرو کردن غذا با لذت همر باشد. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهایی نظیر غذاهای دریایی، اروپایی، آسیایی، گیاهی و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند می توانند بر اساس ذائقه خود انتخاب نمایند و زمانی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.

 

رستوران Patio 23 گوا هند

 

رستوران Patio 23 گوا هند


رستوران Dum Pukht آگرا هند

از رستوران های معروف هند که رتبه دوم را در برابر رستوران بخارا دارد، تور کیش رستوران دوم پخت است که بسیار میان مرفهین هند و همچنین گردشگران طرفدار بسیاری دارد. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل هندی البته با روش پخت مغولی است که بسیار لذیذ هستند. معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و لوس است که گردشگران عزیز تور هند می توانند اوقات خوشی را در آن سپری نمایند.

گفتنی است که حتما مسافرین عزیز از قبل اقدام به رزرو میز نموده سپس به آنجا مراجعه نمایند.

 

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند


رستوران پاترا آگرا هند

یکی از رستوران های خوب آگرا هند که بهتربن طعم غذاهای شمال هند را می توان در آن تجربه کرد، رستوران پاترا می باشد. که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران طرفدار دارد. معماری و چیدمان این رستواران بسیار تور کیش شیک و مدرن می باشد که فضایی آرام و لوکس را رقم زده است. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال رستورانی اصیل و آرام هستند، رستوران پاترا انتخا مناسبی خواهد بود.

از امکانات رستوران پاترا می توان به کارکنانی خوب، رزرواسیون آسان، وای فای و ... اشاره نمود.

 

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های هند,بهترین رستوران های دهلی,رستوران های خوب آگرا,معرفی رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: